– delší dobu stagnuje bez zlepšení – nesměřuje k cíli – výsledky kolísají nebo začínají postupně klesat – dochází dech a motivace lidí
– pociťují únavu z řízení firmyl – tráví v práci nekonečnou dobu – ztrácí osobní život – chybí pomocná ruka
1. Identifikovat klíčové nedostatky v oblastech Finance / IT / Provoz / Obchod (FIPO).
2. Stanovit cíle, opatření, metodu a postup zavedení.
3. Odřídit a zavést do praxe jednotlivá FIPO opatření s ohledem na růst a nastavit měřitelné KPI.
4. Převzít odpovědnost, řídit firmu k definovaným cílům a zdravému cash flow
5. Předat firmu výkonnější a ziskovější zpět do Vašich rukou.
– klesá objem tržeb – rostou náklady, pohledávky, závazky, zadluženost – mění se zisk ve ztrátu – roste špatná atmosféra a fluktuace lidí
– jsou nervy na pochodu – chybí pravdivé informace – hroutí se, co vybudovali – chybí pomocná ruka
1. Zajistit likviditu a identifikovat důvody krize.
2. Zprůhlednit vztahy, výsledky a problémy.
3. Eliminovat skluzy a nedodávky.
4. Přejít na procesní řízení.
5. Aktivizovat pracovníky a předat stabilní firmu do Vašich rukou.
– roste objem práce – není čas na základní nastavení – mění se vše a rychle – roste počet nových lidí
– přestávají stíhat – mají práce nad hlavu jinde – chtějí, ale nemají prostor – chybí pomocná ruka
1. Identifikovat potenciální možnosti ve fungování firmy.
2. Nastavit základní standardy v oblastech Finance / IT / Provoz / Obchod
3. Zavést standardy do praxe.
4. Řídit firmu k dosažení definovaných KPI.
5. Předat nastavenou a fungující firmu zpět do Vašich rukou.
– propojujeme firmy, s kterými pracujeme – rozvíjíme sítě spolupráce – spojujeme majitele– vytváříme příležitosti
– Budujeme skupinu 5 – 10 průmyslovýchfirem.– Vytváříme díky skupině vyšší přidanou hodnotu.
1. Pochopit a probrat možné synergie spolupráce.
2. Mít zájem na změně vlastnické struktury.
3. Připravit a odsouhlasit si budoucí model.
4. Dohodnout se s majitelem na nabídce.
5. Zrealizovat koupi / prodej obchodního podílu.